איש השטח הבכיר בליכוד נגד גלעד ארדן: "לא יודע לטפל במצב הביטחוני"

    יוסי אשר | צילום: יהודה קורלנסקי 2 Comment on איש השטח הבכיר בליכוד נגד גלעד ארדן: "לא יודע לטפל במצב הביטחוני"
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דורון אטיאס, בכיר בדואר ישראל לשעבר, חבר מרכז הליכוד ומתמודד בבחירות ליו״ר מרכז הליכוד תקף בשיחה בקבוצת ״מרכז התקשורת" את איש מפלגתו, שר הפנים גלעד ארדן במילים קשות: "גלעד ארדן אינו מטפל טוב במצב הביטחוני כי הוא פשוט לא יודע, גם הרפורמה שעשה ארדן בדואר היה כשלון חרוץ".

    אטיאס, ש'מחמם מנועים' לקראת המירוץ לתפקיד יו"ר הליכוד, פרס את דעתו על אישי מפלגתו: "מירי רגב כבר לא מתמודדת. צחי הנגבי ודודו אמסלם ויתר המועמדים הם חברים ראויים מאוד לכל תפקיד, יש להם המון עבודה בתפקידים ובטח בממשלה צרה כמו שיש, אבל לתפקיד יו"ר המרכז רק איש שטח צריך להבחר".

    הוא המשיך להציג את מועמדותו, ולשכנע מדוע הוא ראוי לתפקיד: "אני איש שטח כבר 30 שנה עבדתי בכל מערכות הבחירות, אני מכיר את הבעיות של חברי המרכז ומכיר אותם מקרוב, אני יעשה הכל להחזיר את מרכז הליכוד למעמד שהיה לפני שנים, אני אדאג לסניפים בכל הארץ ולהעברת תקציבים בהתאם, אדאג לשילוב הנוער והצעירים. כמו כן אדאג להכניס לחוקה שלניהול מוסדות הליכוד רק חברי מרכז יוכלו להבחר ולמלא את התפקיד במשרה מלאה".

    הפעיל הפוליטי חלק שבחים לראש הממשלה ולשר הביטחון, "ביבי ובוגי מטפלים במצב הבטחוני כראוי, ואני מאחל לעצמי ולעם ישראל שגדעון סער יחזור ומהר", הוא הוסיף "רוב התומכים שלי הם חברי מרכז מהשטח, 317 במספר. וחבר כנסת אחד בכיר מאוד בינתיים, שאת שמו לא יכול לפרסם. אמנם זה רק 10% מהמרכז", מרגיע אטיאס, "אך עוד היד נטויה".

    כאן מספר אטיאס על קשריו עם הדת, "אני משתדל להתפלל 3 תפילות ביום ואני מאוד אוהב את השבת". ומסיים על כוונותיו בעניין המרכז החרדי בליכוד, "בכוונתי להרחיב את השורות ולצרף רבים מהחרדים לשורות המפלגה לפקוד ולדאוג להם למשרד במצודת זאב לפעילות, מה שיגדיל את הכח החרדי בליכוד".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא יפה נהייתם אתר של צד אחד ויש פה פירסום של מתמודד לפחות תנו את השמות של כולם

    2. 1

      מה הקשר לתמונה של הציון של הרבי מליובאוויטש?